Fredagsnöje

Det blev inget inlägg igår. Inte så att jag inte hade något att skriva det var snarare det att jag inte hade tid.
Tog det lugnt på morgonen efter att jag hade lämnat Natalie på dagis och sen följde jag med som sällskap till Andreas när han skulle ut och göra dagens sista jobb ute i Åkersberga.
Efter det åkte vi och hämtade Natalie från dagis och sen åkte vi upp och startade bilen vi eventuellt ska ha.

Får se hur det blir med allt helt enkelt.

Sen åkte jag in till stan för att äta middag och gå på bio (Percy Jackson - Kampen om åskviggen) med en vännina. Innan vi åkte hem blev det en sväng till en Irländsk pub för lite "girl talk" och ett par drinkar.

Var hemma strax efter halv tolv och då var det bara till att krypa i säng direkt.

Kramar

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0