Jag vill "leka" ju. Sabla rygg

Jag sätter mig ner och strejkar. Fast egentligen vill jag inte sitta här utan jag vill till skolan och "leka" i verkstaden. Men min rygg säger ifrån och tycker att jag ska stanna hemma och vila den istället. Sabla rygg.
Har iaf planerat att jag ska åka ner till Bilverkstaden och tvätta av kaklet vi fogade igår. Ska bli kul att se resultatet när allt är klart. Får åka ner och göra det innan jag ska hämta Natalie på dagis.

Ska faktiskt ta kort på det så att även ni får se hur det blev. Både jag och Andreas är mycket nöjda med resultatet men bästa är nog att dom som ska jobba där är nöjda. Eller vänta, dom är mer än nöjda. Det känns riktigt bra och man har vuxit minst en meter på all berömm man fått över hur snyggt det blev. Unikt helt enkelt.

Kramar

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0