Liten update

Redan tisdag och jag har inte skrivit något sen i lördags. Hoppas ni inte har saknat mig för mycket.

I söndags blev det en sväng bort till Haningen för min och Natalies del. Dit och hämta hem Andreas i vettig tid. Det blev inte bara en eller två öl för hans del i lördags när han hjälpte sin polare att sätta upp nytt kök.
Men huvudsaken är att han hade kul och trevligt. Och det vet jag att han hade.

I måndags blev det en sväng bort till skolan. Men jag fixade det bara fram till lunch. Sen sa min rygg ifrån.
Andreas hämtade upp mig och sen gjorde jag honom sällskap i bilen resten av dagen. Mindre bra för min rygg kanske men nu blev det som det blev.

Idag blir det en lugn dag. Jag och Andreas ska iväg till VC senare idag för att träffa en läkare pga det som hände igår när vi var på väg för att hämta Natalie från dagis. (Det blir ett annat inlägg om det)
Ska försöka städa undan i vardagsrummet idag samt få igång en maskin tvätt.

Kramar

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0