Lördagsmys

Det blev sovmorgon för min del i morse. Klockan tio kom jag upp ur sängen och då hade Andreas och Natalie varit vakna några timmar redan.

Strax före lunch åkta Andreas iväg för att hjälpa en polare att sätta upp ett kök och han lär inte komma hem förrän i morgon (söndag).

Jag och Natalie busade lite i sängen innan det blev lunch för oss båda.
Sen blev det en promenad ut i det underbara vädret. En timmes promenad blev det som slutade hemma hos mina föräldrar.
Där blev vi kvar restan av eftermiddagen för middag och mycket trevligt sällskap.
Nu är vi  hemma och Natalie ligger och sover gott i sin säng. Själv sitter jag här i soffan och bara slappar innan även jag ska krypa i säng.
Kommer bli tomt i sängen inatt. Andreas sover som sagt inte hemma. Får gosa hem katten helt enkelt. Sen lär nog Natalie komma insmygande antingen någon gång inatt eller så i morgon bitti.

Kramar

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0