Plugga. Garn. Stickor

Jag ska snart sätta mig ner och plugga inför provet i morgon. Måste bara vakna till först. Fick visserligen sovmorgon i morse då Andreas var go och körde Natalie till dagis innan han åkte och jobbade.
Men jag är trött och seg ändå med tanke på att jag inte alls sover bra på nätterna sen ett par dagar tillbaka.
Kan bero på att jag har något som ligger på lur i kroppen eller att det helt enkelt bara är för mycket på gång just nu.

Idag blir det pluggande större delen av dagen. Ska ta en sväng förbi Rusta sen när jag hämtar mitt älskade dagisbarn. Ska se om jag hittar några fina garner. Måste ta en sväng förbi mammsen oxå för att låna stickor. Lite lättare att sticka då.

Ska även försöka hinna med att tömma lite bokyllor idag så att man kan flytta dom till sina respektive nya platser. Det kommer se ut som en mindre krigszon här hemma under helgen när vi flyttar runt på både det ena och det andra. Men det kommer bli fint när det är klart.
Det ska flyttas sängar och det ska flyttas en soffa.
Soffan är största "problemet" då vi måste ta ut den genom ett fönster och sen in genom ett annat.
Hade varit mycket smidigare om man kunnat ta den innevägen. Men med tanke på att den är för lång och att dom har sänkt taket i hallen så går det inte.

Hoppas att jag kan lura över lite bärhjälp till det projektet.
Det återstår att se helt enkelt.

Kramar

Kommentarer
Postat av: Humlan

Jag kan rekomendera dig att köpa garner på Ica Maxi i Häggvik. Mycket fina garner till riktigt bra priser. Själv köper jag raggsocksgarner där. :-) Man har ju gått och blivit "vuxen" på gamla dar, särbo och reservmorsa som man har blivit, så då passar det sig väl att sticka... :-D Kram

2010-03-19 @ 22:55:40
URL: http://hummelmummel.wordpress.com/

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0