Sjukling eller?

Jag vet. Jag har inte skrivit på länge. Det har inte funnits något att skriva om och jag har inte haft varken lusten eller orken.

Skolan går sin gilla gång. Natalie går på dagis och det går bra. Lite strul med lämningen nu igen. Men det går över det med.
Hon somnar äntligen själv i sin säng och sover i princip hela natten igenom.
Andreas har jobbat över hela förre veckan och kommer troligen göra det även hela denna vecka. Lite tråkigt men det ger bra med pengar och det skadar inte.

Lördag nästa vecka så rullar bilen från Väsby ner till Söderköping. Ska bli härligt och det är så behövligt. Vi behöver det båda två.
Jag håller även tummarna för att "skiten" som ligger på lur i min kropp inte bryter ut och gör mig sjuk. Har varken lust, ork eller tid att bli sjuk.

Har way för mycket i skolan att göra.
Det ska muras, det ska pluggas till prov och det ska göras både det ena och det andra. Det känns som om det är lite för mycket för min del just nu.
Men det är bara för mig att ta tag i det hela och hoppas att det ger med sig.
Annars får jag helt enkelt ringa ett telefonsamtal efter det att jag och Andreas kommer hem den 29:e Mars.

Förresten fyller han år om en vecka.

Fast nu blir det sängen för min del.
Ska till skolan i morgon eftermiddag för teori.

Kramar

P.S Vill även passa på att gratulera Fam. Henriksson till lilltjejen som beräknas till Augusti D.S

Kommentarer
Postat av: Cattis - Blivande 2 barnsmamma

Tack tack! =)

2010-03-17 @ 09:34:17
URL: http://mammacattiz.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0