Tisdag morgon

Någon som vill ta över min värk i ryggen? Det är bara sååå mindre skönt. Har ingen aning om vad jag har gjort heller. Tja, jag får ta det lugnt helt enkelt och hoppas att det ger med sig tillslut.


Vart tog plussgraderna vägen? Nu när man kliver utanför dörren är det kallt igen samt att det är halt ute på vägarna.
Visst, det är kul för alla ungar som har sportlov att minusgraderna lägrat sig igen. Lite lättare att åka skidor och pulka eller vad man nu väljer. 
Själv börjar jag tröttna på det här. Jag vill ha vår och värme. Se blommor spricka fram ur marken och träden bli gröna av blad
Men det enda man kan göra nu är att hålla tummarna för att det inte kommer mer snö. Men det är nog att hoppas för mycket.

Kramar

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0