Vad i hel*vete

Det snöar. Var inte våren på väg? Höll inte snön på och smälta när solen kikade fram och värmde?

Det har varit en toppen helg och början på den här veckan. Sen kliver man utanför dörren och möts av snön som dalar ner från himlen. Man blir deprimerad för mindre.

Hoppas att det bara är något tillfälligt och att våren åter tar fart.



Idag ska jag ta mig till skolan på eftermiddagen för lite teori. Ska få genomgång i Mätteknik.
Funderar även på om jag ska ta en sväng förbi Rusta och Mamma för att införskaffa garn och stickor.
Tänkte sätta mig ner och sticka en filt eller fler.
Till helgen är det en del planeringar. Det ska möbleras om i två utav våra rum och möbler ska flyttas från ett rum till ett annat.

Vårat vardagsrum ska bli till sovrum/sällskapsrum och sovrummet med balkongdörr ska bli till tv-rum.



Hur vi ska göra än vet vi inte riktigt. Men jag hoppas och vet att det kommer bli bra.

Kramar

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0