Var är min karaktär?

Det händer inte så mycket i jakten på att gå ner i vikt. Vet inte var jag ska börja någonstans. Eller det vet jag ju egentligen men jag hittar ingen motivation till att sätta igång.
Undviker hellre att ställa mig på vågen och se vad den står på.
Fast jag kan inte skjuta på det hur länge som helst utan jag borde ta tag i det helt enkelt.

Det här med "noll tollerans" sket sig totalt. Jag har ingen karaktär helt enkelt och det känns SÅ sunkigt.
Jag vet att man skulle kunna spara hur mycket pengar som helst om man låter bli godishyllan när man är och handlar. Men det är ett beroende. Ni som röker vet hur svårt det är att sluta, det är ungefär samma sak med godis.
Man kan få hjälp att sluta röka. Det finns hur mycket olika hjälmedel som helst för det. Men varför kan man inte få hjälp med att sluta äta godis?

Finns det inget man kan ta till hjälp för att minska sötsuget? Just nu känns det bara hopplöst.
För har man ingen möjlighet att köpa godis eller något annat sött så finns det allt som oftast grejer hemma så att man kan baka något istället.

Men jag måste ta tag i det här. För min skull..

Kramar

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0