7 månader kvar till Julafton

Även om dagen varit full med regn och lite besök av "farbror" Tor så blev det ingen dag av bara innesittande.
Åkte bort till sollentuna och gjorde Andreas sällskap en stund då han spikade panel.

Sen var tanken att vi skulle ta en sväng in på IKEA i barkarby men när man väl kommer dit är det fullt med köer och bilar överallt.
Vad vi visste var det inget hejhallå ute i barkarby..
Men sen fick vi veta var kaoset kom ifrån. Det hade blivit en vattenläcka inne på IKEA så dom utrymde och det var nog en hel del människor där med tanke på bilarna som köade för att ta sig därifrån.

Blev en sväng in på Bauhaus för att titta lite men hittade inget av intresse så vi åkte hem istället och slappade resten av dagen.

Efter en sen middag ligger Natalie i sängen för natten och jag och Andreas sitter i soffan och tar det lugnt ett tag.
Blir snart sängen för min del. Blev sent igår.

I morgon är en dag full av olika aktiviteter.
Har ett läkarbesök klockan nio och sen ska jag ta mig till skolan för att förhoppningsvis få reda på om jag får den praktikplats jag väntar på att få svar ifrån.
Sen ska jag ner och simma med mamma och hennes vännina på kvällen.

Blöta kramar

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0