Äventyrsfredag

Sådär. Hemma igen efter en eftermiddag full av äventyr.

Först blev det en kaffe med kärlek på kontoret och sen blev det shopping för min del.
Ägg och toarullar på ÖoB. Sen gick jag in på Carmen, en inredningsbutik och där hittade jag en studentpresent till min älskade syster och en grej till Natalie. Ska ta kort på den och lägga upp en bild här sen så fort jag fått upp den.

Sen åkte jag upp till dagis och hämtade hem Natalie för helgen. Får se hur det blir nästa vecka med tanke på att det är "sommarlov" och jag har inga papper på att jag studerar hela sommaren.
Argh, man kan bli tokig på mindre saker. Visst, jag klagar inte på att ha mitt troll hemma men CSN lär helt klart göra det. Varför kan det inte bara lösa sig?

Nu blir det ut i köket och fixa lite med middagen.

Kramar

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0