"Dagis"tider hit och dit

Ikväll ska jag ner på Spa med Cattis. Ska bli skönt och bara komma hemmifrån och göra något annat än att träna eller gå i skolan.



Strul det ska vara med allting ibland. Man tittar fel på veckorna i kalendern och ser att Natalie inte alls ska vara ledig vecka 31 utan 32. Men det är ändå tur att man tittar och ser att det blir fel så att man kan reda ut allting.
Men man får se det lite positivt mitt i allt det mörka gråa dagistider och ledigheter hit och dit.
Natta kommer inte behöva gå hela veckor uppe på Folkparken utan det blir bara måndag till onsdag och sen får hon vara hemma med mig torsdag-söndag. Dom dagarna blir det till att hitta på en massa bus samt att jag får plugga hemifrån.

Det kommer visserligen bli en del långa dagar för henne men hon kommer kunna hämtas tidigare av både mig och mormor och morfar. Skönt att man har dom boende såpass nära ändå.

Sen blir hon som sagt hemma hela vecka 32 för att slippa gå tillbaka till gammla dagiset. Känns inte rätt mot henne att hon ska gå där en vecka och sen flytta till ett annat dagis mitt i allting.

Krama

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0