Det känns inte som lördag

Först var jag iväg och tränade i morse.
Sen blev det en sväng ner till svågern för middag och för att träffa Natalie´s kusiner som är här över helgen.
Gissa om hon har kul tillsammans med dom. Hon börjar ju komma upp i den åldern nu när hon kan leka på ett annat sätt tillsammans med pojkarna. Det är hur kul som helst att se och självklart höra.

Hemma igen efter åtta så blev det en tur in i duschen för liten "skitunge". Men hon har haft kul och det är huvudsaken, sen spelar det ingen roll hur man ser ut.
Nu ligger hon i sängen. Andreas ligger i sovrummet och tittar på film och jag sitter här och funderar på vad jag ska göra resten av kvällen.
Skönast vore det ju och krypa ner i sängen för lite sömn. Får se när det blir.

I morgon blir jag och Natalie hemma själva. Andreas ska iväg och hjälpa chefens bror att gjuta en husgrund.
Funderar på om man ska ta en sväng förbi mormor i morgon och lura med henne ut i sandlådan en stund.
Får se helt enkelt.

Kram kram

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0