Det var det

Hemma igen efter första passet.
Blev mycket ben och en hel del snack efter. Ska ta och boka in mig på ett pass Core på torsdag eller fredag. Får se när det finns tid.

Nästa omgång sker på söndag. Längtar redan dit.

Undrar om jag kommer kunna gå imorgon. Benen känns som spaghetti för min del just nu. På ett skönt sätt så tro inte att jag klagar.

Ska strax hoppa in i duschen men känner att jag måste varva ner först. Funderar på om man ska ta sig ut i köket och fixa sig en morot.
Hoppas på fint väder i morgon. Skulle behöva måla klart staketet. Fast vette tusan när det ska hinnas med. Ska iväg och käka lunch med mamma och mostrar i morgon. Sen ska jag iväg på SPA tillsammans med Cattis oxå.
Nu duschen och sen morot innan sängen kallar.
Hoppas att jag kan gå hyffsat normalt i morgon.

Kramar

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0