Död dödare jag

Har varit på mitt andra pass Easy Line. Om första passet  var jobbigt var det här dödligt. Människa att ta slut på oss. Men det behövdes, iaf för min del. Våga använda kroppen lite mer och känna efter vad den egentligen fixar.
Jag har iaf kommit fram till att jag MÅSTE träna upp mina lårmuskler en aning. Just nu orkar dom knappt något alls.
Och jag som dessutom ska bli golvläggare oxå.

Annars var det ett toppen pass. Helt klart inte sista gången som jag går ett pass för Bobby igen.
Ska även boka in en gyminstruktion tillsammans med honom när pengarna har trillat in på kontot.

Men nu blir det strax duschen för min del och sen slappa i soffan framför "Grey´s" innan sängen kallar.

Svettiga kramar

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0