Frukost och tandläkaren

Klockan är åtta och jag måste ta mig ut i köket och äta min frukost.
Har tid hos tandläkaren klockan nio. Måste röra på mig om en halvtimme ungefär.
Så frukost är att föredra istället för att sitta här och pilla med datorn.

Sen hem och fortsätta plocka undan. Dom ska komma och spola stammarna någon gång under dagen oxå. Mellan 8-16. Bra tider. Tur att man kan lägga nyckel i "tuben".

Ikväll blir det bio med älskling. Mormor och ev Morfar kommer över och är barnvakt till miss sunshine.
Ska ta mig upp till dagis lite tidigare idag oxå. Det är förskolans dag idag. Se om man kan få med pappa upp så att han får se vad det är dom gör på dagis. Det beror helt och hållet på när han slutar idag.

Näe, frukost var det.

Återkommer senare idag. Men det blir nog först ikväll.
Kramar

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0