Full rulle på eftermiddagen

Tänk vad mycket man kan hinna med på 3½ timme. Jag har varit bort till skolan för att kolla hur det går med praktikplats. Vi kom fram till att jag kan ringa själv till företagen. Har fått ett nummer till min lärare så att jag kan lämna det till ev praktikplats.

Sen blev det en sväng bort till K-Rauta för inhandling av sandlåda till Natalie. Nu ska den bara monteras på baksidan och vi ska jaga reda på billig sand att fylla den med.
Hellre sandlåda än att hon gräver och förstör våran rabatt.

Klämde in en resa upp till Uppsala oxå. Till Biltema närmare bestämt. Men det blev inget tittande för skojsskull där utan det köptes bromsskivor till bilen. Nu är det bara stabstag och avgasrör som behövs. Sen är det besiktning som står på listan.

Klockan hann bli närmare elva innan jag kom från Uppsala så det känndes lite stressigt när Natalie skulle hämtas kvart i tolv. Men jag hann utan problem.
Nu ligger hon i sängen och tar sin middagslur och sen när hon vaknar ska vi åka iväg till Solna för att fixa fram papper så att hon kan få gå på dagis i sommar.

Det är väldans ältande på det men det blir lätt så när det är mycket som strular och mycket som måste fixas för att det ska klaffa med allt.

Nu ska jag montera lite tavlor som jag köpt på IKEA.

Kramar

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0