Full rulle på en onsdag

Lämnade Natalie på dagis för en timme sedan. Hem och trycka i mig lite frukost och sen blir det till att ta det lugnt fram tills dess att jag ska upp till dagis igen för utvecklingssamtal. Jösses vad man känner sig vuxen när man skriver sånt.
Vuxenpoäng till mig.

Sen ska vi ner en sväng till BVC för en spruta hon skulle haft i höstas men som aldrig blev av för att hon precis haft vattkoppor då. Skulle ha gått ner senare men det rann bara ur skallen på mig. Så nu har dom ringt och påmint mig så vi ska ner idag.
Ska även mäta och väga henne. Spännande och se hur stor liten har blivit. Skulle tippa på att hon är över metern nu och väger runt 15-16 kg. Mammas kluns.

Ikväll blir det eventuellt en sväng ut till Märsta för att hejja fram plastsvägerskan och hennes Mimmi när dom tävlar i agillity. Beror helt och hållet på hur trött madam är.

Tjipp och kram

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0