Inga mer prov förrän i september

Gjorde som sista proven idag. Skönt att ha dom avklarade. Får se vad man får i slutbetyg där bara.
Fick även veta att jag fick VG på mitt första golv jag la. Toppen värre.

Nu blir det inget mer prov förrän i septemer. Men då är det fyra prov som ska vara klara. Så man får helt enkelt ta tag i det i slutet på sommaren. Det bästa med det här är att jag kan planera min sommar såpass att Natalie inte kommer behöva gå hela veckor på dagis. Så skönt inte bara för hennes del utan även min.

På måndag får jag förresten veta om jag får den praktikplats jag vill ha.
Fick förresten reda på att en av våra lärare inte får komma tillbaka till skolan efter sommaren. Lite tråkigt faktiskt. Hoppas verkligen att dom löser det hela för oss elever. Det är ju vi som blir lidande.

Nu blir det slappa i soffan innan sängen kallar.  Ska ner på träning klockan tio i morgon och innan dess så ska jag lämna Natalie hemma hos mina föräldrar.

Får se sen vad resten av lördagen har att erbjuda.

Kramar

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0