Kort nere hos Medley

Jag har nu ett gym/simkort nere hos Medley. Har haft det en vecka och har redan hunnit klämma in två träningar.
Hade planer på att ta mig ner idag men vaknade med ont i halsen. Typiskt.
Ska sätta mig här strax och boka in ett pass vattengympa tills på torsdag. Funderar även på att klämma in ett pass Core men vette tusan om jag skulle överleva ett 30 minuters pass där.

Jag gjorde "misstaget" att ställa mig på vågen förra veckan. Pappa tycker att jag ska kalla det ett rejält uppvaknande istället. Har en anings för mycket övervikt att släpa runt på.
Mindre bra då jag känner av knän och fotleder. Sen måste jag bygga upp muskler om jag ska orka med att jobba som golvläggare i framtiden. Det tär på knän och rygg att krypa runt på olika golv och har man, som jag, dåligt muskulerad rygg och knän är det ganska vanskligt att ens tänka tanken på att man ska jobba som golvläggare.

Men nu är det ändring på gång. Och det känns hur härligt som helst. Nu känner jag mig motiverad på att tappa den där övervikten jag släpar runt på.
Måste bara förstärka min karaktär till att sluta med så mycket onyttigheter och till att faktiskt kunna tacka nej om man blir bjuden.
Det är svårt. AP-svårt men det ska fan gå det med.

Nu boka ett pass vattengympa och fundera över om man ska våga sig på ett Core pass med.

Tjipp och kramen

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0