Last day this week

Det har varit fullt upp idag. Känns inte som om jag haft tid att andas och sitta ner och bara göra ingenting för en stund.

Det har tvättats och hängts kläder åt Natalie idag.
Jag har även varit en sväng bort till Barkarby och IKEA för att inhandla lite lådor så att jag kunde fixa i Nattas rum.
Så nu har jag fått undan en hel del grejer där inne. Skönt att kunna gå in där utan att snubbla över alla leksaker som ligger överallt.

Nu är det bara resten av lägenheten som ska fixas.

I morgon är det skolan igen. Vette tusan vad jag ska göra då vi är klara med muren och jag fortfarande inte har hört något om hur det blir med min praktik.
Sen på kvällen blir det träning igen för min del. Easy Line och eventuellt ett par längder i poolen oxå.

Kramen

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0