Mitt mål. Är det bara drömmar??

Jag har ett mål med min träning. Jag vill kunna sätta på mig ett par jeans och en tajt tröja utan mitt "bildäck".
Jag vill må bra och känna mig snygg och fräsch. Samt självklart orka med jobbet som golvläggare.

Just nu väger jag för mycket helt enkelt.
Hur mycket det är behöver vi faktiskt inte gå in på. Det är min och vågens hemlighet.

Delmål ett är iaf att gå ner 5-10 kg. Det vill jag helst gå ner under sommaren. Och slutar jag bara med allt godis och andra onyttigheter så är det nog inga problem.
Självklart ska jag röra på mig oxå.

Borde fixa en bild på hur jag ser ut i bara underkläder. Försora den och sätta den på badrumsdörren.
Usch vad läskigt. Men det kanske inte vore en så dum idé ändå.
För då får jag den puschen och motivationen jag behöver. Jag får fundera på det och se om man gör det till verklighet eller inte.

Kramar

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0