My life is getting better

Härligt det är att titta ut genom fönstret och man ser hur solen lyser och träden börjar bli mer och mer gröna.
Det är underbart och man känner bara hur man mår bättre och bättre.
Jag har visserligen en läkartid inbokad den 24:e maj och den tänker jag ta. Det skadar inte att gå ner och prata med dom även om man för tillfället känner att man mår bättre.

Tror det har mycket med mina ändringar i livet som gör att jag börjar må bättre igen.
Jag har börjat träna, jag utbildar mig till golvläggare och jag trivs med det.
Jag lägger tid på mig själv. Allting kretsar inte kring Natalie och Andreas och hemmet.
Jag får tid för mig själv och det ger så mycket mer för alla inblandade.

Mår jag bättre mår alla bättre.
Lusten och orken att leka med min dotter ger massor till henne. Hon mår bättre och känner sig både älskad och uppskattad.
Jag ger henne den uppmärksamhet hon förtjänar.
Mitt älskade barn. Mitt liv och min kärlek för alltid..



Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0