Och dagens lunch består av......

Jag ställde mig på vågen i morse innan jag klev in i duschen. Det var som att få ett slag i magen. All luft gick ur mig totalt. Jag klev av vågen illa kvikt och tänker helt klart INTE kliva upp på den fler gånger på ett bra tag.

Jag förstår inte var allt kommer ifrån. Inga ändrade matvanor eller något annat. Hey, det är snarare att jag försöker äta mindre. Men likförbannat så ökar det istället för att minska.
Har även börjat träna på gym och försöker röra på mig mer helt enkelt.

Var ner till gymmet igår och simmade tillsammans med mamma och hennes väninna. Idag ska jag ner på min första PT-träning. Ska blir härligt. Det är verkligen något jag ser fram emot.

Blev en sväng ner till centrum efter besöket på Lab. Tänkte att jag skulle se om jag hittade ett par leggins. Provade ett par och sen blev det inga fler. Har kommit fram till att jag hatar helfigursspeglar ungefär lika mycket som jag hatar vågen hemma.
Det slutade med att min shopping endast blev till Natalies fördel.
En tunn långärmad tröja och ett par shorts från Lindex och solhattar och baddräkt från H&M.

Nu sitter jag hemma och har precis hällt i mig min första Shake från Nutrilett. Ska byta ut alla måltider utom middagen till shacke. Känner att jag måste ha mig iallafall en ordentlig måltid om dagen. Men den kommer mest inehålla kött och grönsaker.
Så dagens middag blir nog tacos skulle jag tro.

Nu ska jag ta och plocka undan i köket är det tänkt. Ska sen iväg och hämta Natalie från dagis och sen möta pappsen på Jula för att köpa byxor åt mig och sen blir det shopping till middagen.

Kramar

Kommentarer
Postat av: Scary

Du vet,, muskler väger mera än fett. och om du börjat träna kommer muskler bildas snabbare än fett hinner tränas bort.. om du bara fortsätter i samma spår kommer du snart märka att du blir smalare och orkar mera,, vikten kommer den också att gå ner, men kanske inte i den fart du skulle vilja.

2010-05-26 @ 08:39:55

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0