Praktikplats NU annars bara 15 timmar i sommar

Hur svårt ska det vara att få tag på en praktikplats egentligen?
Får jag ingen praktikplats får inte Natalie gå på dagis mer än 15 timmar i veckan under sommaren.
Om det nu inte är så att jag söker jobb under tiden.
F*n att det ska vara sånt strul med olika saker ibland. Så nu är det för mig att börja jaga praktikplats helt enkelt.

I det här fallet kan man inte vara "snäll" och inte tjata om man kan få praktikplats. Man måste ligga på helt enkelt.
Annars blir det så bökigt i sommar och risken att jag blir av med CSN är stor.
Åhhh, man vill bara slå huvudet i väggen vissa gånger. Det ger mer än att prata med lärare och allt sånt.

Så vi får se vart allting leder. Får ringa lite samtal i morgon och se om det leder någon vart helt enkelt.

Återkommer ang hur det går med allt.

Kramar

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0