Sandlådor, huvudvärk och tröttmössor

Blev en eftermiddag full av äventyr den med. Känns i skallen kan jag upplysa er om. Blir nog tidigt i säng för min del skulle jag tro.

Kom hem efter att hämtat Natalie på dagis och stoppade henne i säng direkt då vi kom hem. Ungefär 1½ timme senare vaknade hon och vi for iväg till Solna för att fixa studieintyg. Har ett som ligger i väskan nu så jag hoppas verkligen att det ska räcka. Så att jag kan andas ut och varva ner lite från stressen.
Sen är det bara att jaga praktikplats. Ska ta chansen att ringa i morgon när Natalie kommer vara på dagis större delen av dagen.

Väl tillbaka i väsby svängde vi förbi centrum. Kikade runt lite i affärer och hittade en klänning, leggins och "ballerina"strumpor som fick följa med oss hem.

Nu efter middagen har vi hunnit sätta ihop Natalie sandlåda (som jag köpte i förmiddags) och även stoppat fröken tröttmössa i sängen. Andreas for iväg för att fixa det sista hos Eva och jag sitter här och bara njuter av tystnaden. Blir nog värktabletter för min del och sen en sväng ner i sängen.

Förresten, tavlorna fick tummen upp av Andreas. Så nu ska vi hänga upp dom någon dag.

Kramar


Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0