Segare än segast jag

Jag är verkligen urusel på att uppdatera bloggen... Men det är så mycket som händer just nu samt att jag inte mår hundra bra.
Skolan tar sin beskärda del och man ska samtidigt hinna med att vara mamma till en dotter som har, inte bara mycket energi utan även en hel del med humör.

Vi har fått börja om med nappreducering eftersom att hon var sjuk en vecka och då blev det som det blev med napp.
Får försöka komma ihåg att låta bli nappen även om hon är dålig. Vi måste, det är ett så sabla gnäll annars bara för att hon inte får nappen.

Mitt tredje uppdrag i Arbetsmiljö och säkerhet lämnades in igår och resulterade i ett VG. Två VG och ett MVG tycker jag är helt okey för lilla mig som nätt och jämt klarade av att få G i grundskolan.
Så nu väntar den muntliga exeminationen på fredag. Får se om jag får mitt tidförslag.

Idag blir det först en sväng ner till simhallen och sen ska jag iväg på lunch med mamma och träffa mina mostrar.

Borde försöka ta tag i att måla staketet på baksidan oxå. Det ska vara klart till den sista juni om jag inte minns fel.
Det är visserligen ett tag kvar men med en massa annat runt omkring så blir det väl att man ställer sig och målar i sista sekunden.
Ska även försöka olja in vårat köksbord och det är faktiskt prio ett just nu.
Att ha en tvååring och ett ekbord och ingen bra kombo. Även om man har "olyckor" för att undvika just olyckor så fungerar dom inte alltid som dom ska.
Så håll tummarna för oss att det blir fint väder i helgen så att vi kan olja.

Näe, nu blir det att packa väska och röra på sig.
Skriver säkert mer ikväll eller så blir det någon annan dag.

Tjipp och kram

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0