Sjuklingens mamma på byxjakt

Typiskt alltså.
Hemma själv nu. Andreas är kvar hos mina föräldrar och spelar mölkku tillsammans med min far. Jag sitter här och har en sjuk dotter sovandes i våran säng. Hon får sova tillsammans med mig inatt. Just av den anledningen att Andreas har drukit och då brukar han snarka samt att han ska upp och jobba i morgon hemma hos sin far.

Men på måndag blir han hemma med Natalie. Jag har ett läkarbesök inbokat på morgonen och sen ska jag till skolan.
Håll tummarna för mig nu att jag får svar från firman där jag vill praktisera.

Nu ska jag sätta mig ner och kika runt lite på var man kan köpa billiga snickarbyxor med halvlånga/korta ben.
Lär bli aningens varmt om man i sommar ska strutta runt i hellånga byxor. På tal om det ska jag se om man hittar ett par tunnare skor med stålhätta. Kommer förpesta dom flesta om jag ska gå med dom jag har nu och sen ta av mig dom vid någon rast eller så.

Kramar

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0