Solbränna på morsdag

Jag är både trött och seg och allmänt slut i kroppen just nu.
Det har varit en heldag ute i solen och det känns. Mina axlar är mer eller mindre röda nu. Så går det om man glömmer bort att smörja in sig och står i solen.

Har hjälpt pappa att bygga ett förråd på deras baksida. Vilken morsdag va?!
Men det har varit kul så jag klagar inte.

Smet undan ett tag på eftermiddagen för att åka ner till gymmet för min PT-grupp. Det var skönt och kul att träffa gruppen igen. Jag må va yngst men vi har hur kul och trevligt som helst tillsammans. Vi puschar på varandra helt enkelt.

Sen åkte jag hem till mina föräldrar igen för middag och fika. Hjälpte pappa lite till.

Nu är vi hemma igen och bara slappar eller Natalie sover och Andreas har inte kommit hem igen så det är bara jag som slappar. Skönt.
Blir nog sängen för min del snart. Jag är trött och i morgon blir det en dag full av saker. Det ska åkas till skolan för att försöka få en praktikplats sen måste jag åka till Solna för att få tag på papper på att det är heltidsstudier i sommar så att Natalie kan få gå på dagis heltid.

Visst skulle det vara skönt och ha henne hemma hela sommaren men tror inte CSN skulle uppskatta det.

Kramar

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0