Sunshine och snickerier

Ska strax ut i solen och promenixa hem till mina föräldrar för att hjälpa pappa med att snickra ihop deras förråd att ha på baksidan.
Måste ta mig ner till Andreas för att nalla hans hammare först bara.
Struligt det känns just nu.
Stolen sitter inte fast i bilen och ska jag cykla så blir det jobbigt att ta sig upp till mina föräldrar eftersom att jag har en kärra med unge med mig. Ska jag gå kommer det ta halva dagen eftersom att jag har en liten fröken som prompt kommer villja gå större delen av vägen.

Bestlut beslut beslut.

Aha.. Jag kom på hur jag ska göra.
Först åker man och lämnar dotter och kärra hos mormor och morfar och sen åker man ner och hämtar hammare.
Fasiken vad smart jag är.

Nu leta kläder och sen iväg.

Kramar

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0