Tankarna

Var hos läkaren i måndags. Ja, jag vet att det är torsdag. Men bättre sent än aldrig säger man väl?

Förresten det regnar ute nu..

Var var jag. Just det.
Var till läkaren i måndags för att prata. Eller rättare sagt jag träffade en PT-läkare nere på öppna psyk.
Pratade av mig och allt vi kom fram till lite olika saker.
Bland annat undrade hon om jag vill trappa ner och sen helt sluta med medicinen jag går på nu.
Men jag känner mig inte redo att göra det. Bara tanken att sluta med den skrämmer mig. Det är skitläskigt.

Så vi kom fram till att jag ska äta klart dom "kartorna" jag har kvar och sen gå över på en annan medicin.
Vi pratade bland annat om lusten, att den har försvunnit. Därav bytet av medicin.
Hoppas att det fungerar. Att den blir bättre. Jag vet att den aldrig kommer bli bra under tiden jag går på medicinen men den kan bli aningens bättre.

Har planer på att skaffa syskon till Natalie och det är svårt utan lust. Så hur det kommer gå återstår att se. Allting kommer ju lösa sig tillslut. Helt klart.

Och den dagen jag blir gravid kommer jag sluta med medicinen. Trappa ner och helt enkelt sluta. Sen får vi se hur jag kommer må under graviditeten sen efter. Men den dagen den sorgen.

Kramar

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0