Tips och förslag på hobby

Jag kanske ska försöka komma på en hobby att fördriva tiden med när jag får tråkigt.
Tror inte att det är så poppis att göra om stup i ett hemma bara för att man inte har något bättre för sig.

Har fått något ryck nu att jag vill sälja sofforna och köpa en annan istället. Dom vi har nu har vi haft i ca 6 månader och jag vill redan byta ut dom.
Vill även göra om i sovrummet igen, dvs köpa en 160 säng istället för att ha en 180 som vi har nu. Byta ut skrivbordet vi har nu (vi fick det gratis) mot ett annan arbetsstation.
Sen vill jag måla/tapetsera om i sovrummet. Vill att det ska se större ut.
Natalie´s rum är jag faktiskt nöjd med. Köket är jag någorlunda nöjd med.
Vill visserligen måla bort dom där förskräckliga(men ändå diskreta) blommiga tapeterna och lacka om köksluckorna till vita eller ngn annan ljus färg. Just nu är dom rosa.

Jag måste hitta en billigare hobby helt klart.
Tips och förslag mottages..

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0