Trött tröttare tröttast jag

Är det lugnt om jag går och lägger mig redan nu? Är så trött att det inte finns ord för det.
Vill bara lägga mig i sängen och dra täcket över huvudet och sova fram tills i morgon.
Fattar inte varför jag ska vara så sabla trött för. Finns roligare saker att vara.

Nu är jag hemmkommer efter att lekt chafför. Kört Cattis till IKEA och KS. Hämtade även upp Natalie på vägen hem sen. Känndes aningens fånigt att åka hem och lämna saker för att sedan åka tillbaka från man kom för att hämta dotter.
Så det blev denna varianten istället. Fungerar det med.

Har fortfarande inte kommit underfund med vad man ska käka till middag. Fast det lutar åt ugnspannkaka.
Det uppskattas av Natalie med.

Usch, nu MÅSTE jag hitta på något att göra annars somnar jag här i soffan.

Kram

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0