Uteblivet pass och tvärflöjtsmusik

Det blev ingen Easy Line idag. Passet var inställt. Så istället blev det en sväng in på gymmet och en snabb promenad på bandet.
Nu sitter jag hemma hos päronen och bara slappar en stund. Har inga fler planer för dagen som det ser ut nu.

Syster yster klev precis in från altanen för att "tuta" lite i sin flöjt och Natalie följde efter. Själv blev jag kvar här ute i värmen.

Mampap åkte iväg en sväng för en stund sedan för att titta på en sak. Får se när dom kommer hem.

Andreas är hos sin far för att fortsätta med panelingen av hans hus. När han behagar komma hem har jag ingen som hest aning om. Återstår att se helt enkelt.

Snart dags att lägga datorn på laddning oxå. Batteriet börjar sina.

Ska se om jag hittar ngt att läsa och sen blir det till att slappa vidare i hamocken.

Kramar

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0