Skojakt och badbarn

Hemma igen efter en dag full med äventyr av olika slag.

Har hunnit med att äta lunch med mamma och hennes systrar. Även min syster var med. Det slutade i en mycket trevlig lunch.
Innan kikade vi runt i butiker för att se om man kunde hitta ett par skor till Hanna som tar studenten den 9 juni.
Men jäklar vad svårt det ska vara när hon har en storlek som är svår att hitta skor i. Jag kom med förslaget att man kunde kapa av henne tårna men hon var inte så överdrivet sugen på den delen.

Så om någon vet var man kan köpa fina skor med klack i storlek 42 får ni gärna säga till.

Efter avslutad lunch åkte vi förbi Stinsen för att mamma skulle handla och sen blev det kaffe med en liiiten glassbit innan jag åkte iväg för att hämta hem Natalie från dagis.

Klämde in en sväng förbi Rusta och centrum innan oxå. Duschtvålen och min deo börjar sina så då är det bäst att köpa nytt innan det tar slut.

Shoppade en jätte söt klänning oxå.
Bor i klänningar, lååånga tröjor och leggins för tillfället. Tänker inte köpa byxor förrän magen INTE hänger över byxlinningen längre.

Nu är även maten avslutad. Sitter nu och jäser samt lyssnar på när Andreas och Natalie stökar i badrummet.
Lovade nämligen att hon skulle få bada innan det är dags att sova.

Krama

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0