Vattenpistolskrig mot snozeknappen

Ibland blir det inte riktigt som planerat.

Tanken var att jag skulle gå upp 06:40 för att inte behöva stressa upp mig för att hinna i tid till dagis med Natalie.
06:57 tittade jag på klockan och inser att jag visst behöver stressa för att Natalie ska hinna till dagis i tid för frukost. Den där snozeknappen är livsfarlig när man är aptrött.

Men nu hann vi i tid iallafall. Skönt.

Vad resten av dagen har att erbjuda vet jag inte riktigt än. Har planerat in ett besök på ÖoB för att inhandla toapapper. Sen blir det nog att kika in på inredningsbutiken som ligger på torget. Se om man hittar ngt kul eller om det bara blir att titta.
Måste svänga in på Willys oxå. Det finns inget ägg hemma och jag är sugen på något med ägg. Hur typiskt är inte det?
Titta, nu kom jag på ännu mer saker jag måste göra. Antingen smita in i en leksaksbutik eller om man hittar ngt på ÖoB. Eller ngt är snarare en vattenpistol.
Natalies kusin fyllde år i onsdags och vi ska ev upp till norrtälje och fira honom i morgon.

Nu blir det att hitta något att stoppa i magen sen ta tag i resten av dagen.

Kramar


Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0