Fikat och 2 dagar kvar

Tomt och tyst det är här hemma.
Natalie ligger och sover i min säng, Andreas är och jobbar i Hallsberg och Humlan har precis left the buillding.

Nu sitter jag och slappar lite i soffan innan det är dags att flytta över liten till sin säng.

Har varit en relativt lugn dag. Regnig men lugn. Blev en lunch i Sollentuna Centrum tillsammans med bästa Suzan och sen lite shopping på Coop Häggvik innan jag åkte hem igen.
Hann sitta ner och ta det lugnt en stund innan dom ringde från dagis och sa att Natalie inte är 100% frisk.
Hostar massa mycket och snorar lite smått. Är visserligen pigg men hon får nog vara hemma med mig i morgon och så får vi se hur det blir med träningen på kvällen. Borde träna med tanke på vad jag stoppat i mig idag. Men som sagt, vi får se annars får jag ta igen det på torsdag.


bildkälla: www.google.se

Kramar

Kommentarer
Postat av: Elin

Frödinges kladdkaka är ju godast ;)

2010-11-15 @ 23:07:55
URL: http://elinlonnfors.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0