Inget om något alls

Jag känner att jag vill sätta mig ner här och skriva ett långt inlägg om något som berör, något som får dig eller någon annan att bli glad, ledsen, arg eller irriterad.
Kanske ett inlägg där jag beskriver i detalj något som intresserar mig.
Ett inlägg som handlar om politiken här i Sverige och vad jag tycker och tänker om den.
Eller varför inte ett inlägg fullt med roliga, söta och vackra bilder på allt och inget.

Men då jag har total blogg torka blir det bara tankar och funderingar på vad man skulle kunna skriva eller göra.

Jag kanske skulle kunna sätta mig ner och göra om bloggens design. Men då jag är totalt värdelös på att tyda HTML koder så får det vara.

Undrar om man skulle ta en sväng in i duschen eller vänta med det tills i morgon och istället krypa ner i sängen för natten och lösa lite korsord.

Kramar

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0