Krona är inte bara pengar

Har varit hos tandläkaren på förmiddagen och Natalie fick under tiden vara hemma hos mormor och moster.
Nu sitter jag här och tycker att det känns konstigt att ha en hel "tand" igen.
Det har varit hur mycket strul som helst med den tanden. Lagning på lagning och besök hos tandakuten pga "för högt tryck" under lagningen.
Hoppas att kronan som sitter nu sitter kvar och att det inte blir mer strul. I sånt fall har jag redan sagt till min tandläkare att då åker resten av tanden ut. Då orkar jag inte mer. Det tär inte bara på mig att springa dit i tid och otid. Plånboken protesterar en hel del med.

Nu slappar vi här hemma. Natalie sover gott och jag softar i soffan.

Ska ta hand om köket snart oxå. Men just nu är det som sagt skönt att inte göra något alls.

Kramar

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0