Snabbis..

Värdelösa jag har äntligen hittat in här igen.

Kan inte skylla på att jag har haft för mycket att göra för det har jag inte. Vilket känns hur tråkigt som helst. Jag VILL ha något att göra. Men men, det kommer nog det med så småningom.

Natalie stormtrivs uppe på dagis. Har ingen som helst lust att gå hem när hon slutar. Vill hellre stanna kvar och leka med Kevin.

Andreas jobbar för fullt och jag försöker lösa det här med mina studier. Får se hur det blir med allt. Det lutar åt att jag kommer strunta i utbildningen och hoppa av för att bli arbetssökande på heltid. Men då jag inte har A-kassa blir det svårt då jag i så fall kommer få ut lägsta ersättningen.
Men det löser sig väl alltid på ett eller annat sätt...


Jag och kärleksflickan

Kramar

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0