Söndag gäller det

På söndag börjar Natalie på simskola nere hos VSS (Väsby Simsällskap)
Jag anser att hon kommer ha stor nytta av det hela. Att hon kommer lära sig vattenvana, hur man beter sig i vatten och allt runtomkring.
Jag och mina syskon har simmat nere hos dom när vi var yngre.

Min bror var bland top 10 i sin åldersgrupp när han var som mest aktiv
Min syster tränar fortfarande och är även aktiv som tränare nere i Vilundabadet där dom håller till.

Jag simmade några år men tröttnade. Simmar fortfarande lite ibland men då som träning eller att jag går ner och badar med mitt hjärta.

Så som sagt, på söndag den 7/11 klockan 14 kommer vi vara nere i simhallen och plaska vatten med andra barn och föräldrar.



Kramar

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0