Träningsdags på låg nivå

Jag måste verkligen komma igång med min träning igen. Efter min lilla olycka som jag lyckades med för ungefär 3 veckor sedan fick mig att bli stillasittande. Kunde inte ens köra bil så jag är så glad att både Andreas och min mamma ställde upp för mig under den tiden.

Men i tisdags var jag igång igen. Vattenträning för hela slanten. Foten kändes av lite smått men ingen farligt.
Idag är det dags igen. Ska möta upp mamma vid busshållplatsen snart för att sen åka ner till simhallen.

Ska ta det lugnt en liten stund framöver innan jag kan börja med dom "tyngre" passen och när det väl är dags blir det till att se till att foten är lindad för att undvika värre skada.


bildkälla: www.google.se

Kramar

Kommentarer
Postat av: Elin

Skönt att komma igång igen! :)

2010-11-04 @ 12:26:02
URL: http://elinlonnfors.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0