Trevligt besök av bästa mamma

Trevligt lunch/fika besök av mammsen.. Står och steker pannkakor till mig och Natalie när det plingar på dörren och mamma/mormor kikar in tillsammans med Troja.

Hon hade varit ute på en långis och kikade förbi här på vägen hem igen för att få lite kaffesällskap.
Slutade med att hon oxå fick i sig ett par pannkisar..

Nu har dom gått hem och jag ska planera kvällen. Träning står på schemat för min och Andreas del.
Kom ganska snabbt fram till att hela min lilla famlij äter middag tillsammans idag så kör vi upp Natalie till mina föräldrar i samma veva vi åker ner till gymmet.


Vacker bild på Asiens konung. Tagen på Ölands Djurpark sommaren -10

Kramar


Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0