6 dagar kvar

Fredag och bara 6 dagar kvar tills det bara är 2 år kvar tills jag blir 30.

Oj, fick visst in ett gäng tills och bara i den där meningen.

Idag har förövrig varit en dag där det inte hänt överdrivet mycket. Inget alls skulle jag nog vilja påstå. Har även, ofrivilligt men ändå, lyckats komma fram till att katterna i det här hushållet inte tål(?) den mat som mamma tippsade om.
Dom har visserligen inte ätit den så länge men man tycker ju att magen borde börja krångla i BÖRJAN och inte ett par veckor senare.
Så jag vet inte hur jag ska göra. Byta mat igen eller vänta ett par veckor till..
Jobbigt är det när dom är dåliga i magen med tanke på att dom skiter på alla andra ställen än där dom ska.

Nu är det svälta katterna i 24 timmar och sen ge dom torsk ett par dagar för att förhoppningsvis få ordning på magen igen.


Kramar

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0