Var är den utlovade snön nu då?

Inga som helst problem att lämna Natalie på dagis idag. Skönt. Har varit ett gäng gånger där det har blivit världens krig för att jag ska lämna.
Men idag var allt som vanligt igen och jag fick t.o.m påminna henne om att jag faktiskt ville ha en puss och kram innan jag skulle gå hem.

Nu sitter jag i soffan och funderar på när snön tänker komma. Enligt personalen på dagis snöar det ute på Ekerö redan.
Hoppas att det inte blir för mycket kaos med tanke på att jag ska till Täby idag. Vill komma dit och hem helskinnad.

En sväng in i duschen står på schemat innan jag ska iväg.

Kramar


Kommentarer
Postat av: Jeanette

hihihihih, jag antar att du inte har missat snön nu :D

2010-11-10 @ 10:26:13
URL: http://channi.wordpress.com/

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0